PŘEDPRODEJ
DODACÍ LHŮTA NA ZBOŽÍ Z PŘEDPRODEJE.
Toto zboží je označeno v názvu "EXPEDICE OD... a očekávaný termín naskladnění. Pod od cenou je text: "čekáme na doručení", nebo "objednáno".
Ty to nové vzory nabízíme v rámci PŘEDPRODEJE za sníženou cenu, a je zvýšené riziko že dojde ke zpoždění o 1 až 4 týdny oproti PŘEDPOKLÁDANÉMU termínu expedice, který uvádíme v názvu produktu. Důvodů proč se role opozdí je několik, zde vám uvádíme ty nejčastější:
- Tiskárna námi objednaný vzor zapomene dát do tisku úplně a do tisku jde teprve po naší urgenci.
- V tiskárně mají problém (technický, lidský, přepravní) pro který dojde ke zpoždění.
- Role dostaneme včas, ale zjistíme že je na roli vada tisku, nebo vada materiálu, a pak máme skladem místo např 40 metrů, jen 15 metrů.
- Naše role skončí u jiného zákazníka, takže fyzicky role dostaneme, ale teprve po vybalení zjistíme, že vzor není náš. Pak záleží jak rychle se dohledá u koho naše role skončily a jak rychle je onen zákazník pošle zpět.
* Na zpoždění nijak neupozorňujeme, protože sami nevíme, kdy zboží dorazí. Můžeme to jen odhadnout z odpovědi od dodavatele. Ale jak v Turecku, tak v Polsku se moc s termíny netrápí a když se na doručené dotazujeme, většinou nám odpoví: každým dnem budeme odesílat, nebo: je na cestě (klidně nám to řeknou i když už cestuje 14 dní). Můžete se případně dotázat na email a my vám sdělíme náš nejlepší odhad.
* Objednávka je odeslaná vždy AŽ PO NASKLADNĚNÍ VŠECH POLOŽEK V OBJEDNÁVCE. Proto vřele doporučujeme nedávat do jedné objednávky zboží z předprodeje a zboží skladem, aby se vám případně neprodlužoval zbytečně i termín u zboží které máme skladem.
* Za tyto případné komplikace se omlouváme, ale jsou to situace, které nemáme možnost nijak ovlivnit, nebo eliminovat, aby se nestávaly.
NÁKUPEM ZBOŽÍ Z PŘEDPRODEJE NA SEBE BERETE TOTO RIZIKO ZPOŽDĚNÍ, PŘÍPADNĚ, ŽE ZBOŽÍ NAKONEC NEDOSTANETE VŮBEC A VRÁTÍME VÁM PENÍZE.
Pokud s tímto rizikem nesouhlasíte, nakupujte pouze zboží které již máme fyzicky skladem a je označeno pod cenou zeleným slovem "SKLADEM"
Pokud vás zboží zaujalo, ale chcete počkat až na naskladnění, můžete si zapnout "hlídacího psa" - kliknete na symbol megafonu nad slovem "hlídat", vyplníte svůj email, a po naskladnění vám systém eshopu automaticky odešle upozornění že zboží je již skladem. Megafon najdete v detailu produktu.