INFORMACE
Látky od Janečků
Petr Janečko
Nora Janečková
IČO 08241856
Plátce DPH
ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi provozními podmínkami (právě čtete).
Před odesláním objednávky se prosím ujistěte, že máte vše co potřebujete. Po odeslání již není možné do objednávky nic přidávat, měnit, nebo upravovat.
Pokud však přesto potřebujete něco do objednávky přidat, udělejte si novou objednávku a požádejte o sloučení objednávek. Pokud to ještě bude možné, objednávky vám spojíme. Pokud už však je objednávka v procesu expedice, už ji není možné ani sloučit, a objednávka zůstane v systému jako otevřená objednávka.
Postup je popsán níže ve článku: Otevřená objednávka. Sloučení objednávek
Kontaktovat nás můžete:
* Zde na eshopu - chatbot Klára je vám k dispozici 24/7.
* Na e-mail: latkyodjanecku@gmail.com
* Infolinku naše firma neprovozuje a nemáme žádný rychlý kontakt kde je možné řešit vaše akutní požadavky, protože náš obor podnikání - tedy prodej látek - nepovažujeme za oblast, kde dojde ke škodám, když se problém nebude řešit okamžitě. Pouze situace, kdy si do objednávky potřebujete něco přidat. Ale vzhledem k tomu, že do odeslané objednávky nic přidávat, ani ji upravovat není možné, není ani nutný rychlý kontakt. Také bohužel nejsme schopní po telefonu řešit a vyřešit vaše požadavky a dotazy. Abychom dokázali kvalifikovaně reagovat, je pro nás nezbytné reagovat na vaše dotazy či požadavky v textové formě. Vašim emailům se věnuji od pondělí do čtvrtka a snažím se reagovat do 24 hodin.
Děkuji za pochopení, Nora Janečková.
Provozovna, výdejní místo eshopu:
Jamnická 16, Staré město, 73801
Po - 9.00 až 17.00 hod
Út - 9.00 až 17.00 hod
ST - 9.00 až 17.00 hod
ČT - 9.00 až 15.00 hod
Pátek až neděle - zavřeno
Zboží viditelné na eshopu, ale nejde koupit
Jde o vzory které máme objednané v tiskárně. Povolený nákup bude ve chvíli, kdy budeme mít zboží fyzicky na provozovně.
Pokud vás zboží zaujalo, můžete si zapnout "hlídacího psa" - kliknete na symbol megafonu nad slovem "hlídat", vyplníte svůj email, a po naskladnění vám systém eshopu automaticky odešle upozornění že zboží je již skladem. Megafon najdete v detailu produktu.
Otevřená objednávka. Sloučení objednávek
Před odesláním objednávky se prosím ujistěte, že máte vše co potřebujete. Po odeslání již není možné do objednávky nic přidávat, měnit, nebo upravovat.
Pokud však přesto potřebujete něco do objednávky přidat, udělejte si novou objednávku a požádejte o sloučení objednávek. Pokud to ještě bude možné, objednávky vám spojíme. Pokud už však je objednávka v procesu expedice, už ji není možné ani sloučit, a objednávka zůstane v systému jako otevřená objednávka.
Otevřená objednávka: je to objednávka u které si nekupujete dopravu. Objednávka NEBUDE odeslána. Bude čekat na sloučení objednávky s dopravou
**************
Postup na odeslání otevřených objednávek:
- Přejdete na eshop www.latkyodjanecku.cz
- Do košíku si přidáte službu: ODESLAT OTEVŘENÉ OBJEDNÁVKY - https://www.latkyodjanecku.cz/sloucit-objednavky-a-odeslat/
- DO POZNÁMKY NAPÍŠTE ČÍSLA VŠECH OBJEDNÁVEK! Do balíčku vám budou přidány jen čísla objednávek, které vypíšete.
- V košíku si zvolíte dopravu (již NE otevřenou objednávku, ale vyberete si dopravce který si přejete balíček odeslat)
- Do objednávky si samozřejmě můžete, ale nemusíte, přidat i jakékoliv jiné zboží.
POZOR: K odeslání všech otevřených objednávek dojde pouze tehdy, když budou splněny obě podmínky, to je: v objednávce máte produkt/službu" odeslat otevřené objednávky" a v poznámce budou vypsané čísla objednávek
DODACÍ LHŮTA
* objednávka z předprodeje bude odeslána PO NASKLADNĚNÍ. Podrobné info najdete na konci této stránky
* objednávka skladem bude odeslána do 1 až 3 pracovních dní.
Dodací lhůta na zboží začíná běžet dnem připsání platby na náš účet.
PLATEBNÍ LHŮTA
Lhůta pro platbu je 7 pracovních dní od data objednávky.
* Po 4 dnech systém odešle výzvu k platbě, pak máte 3 dny na úhradu.
* Po 3 dnech systém objednávku automaticky stornuje.
* Pokud si objednávku přejete stornovat, můžete, ale nemusíte nám napsat na email. Systém objednávku po sedmi dnech stornuje sám.
* Po 7 dnech objednávku již neplaťte, systém ji automaticky stornuje a zboží se vrátí do prodeje, tak ani po obnovení objednávky už nemusí být vaše zboží dostupné. Také nedojde ke spárování s objednávkou a my o vaší platbě nevíme.
PLATEBNÍ METODY
Všechny způsoby platby jsou zdarma.
Bankovním převodem, nebo QR kodem
Rychlý bankovní převod
Platba kartou
Paypal
Google pay
Apple pay
ÚČTY:
ČESKO, měna Kč - Číslo účtu: 1665682012/3030
IBAN: CZ7130300000001665682039, BIC: AIRACZPP
DOPRAVA
ČESKO - doprava:
PPL - parcel shop - výdejní místa - 64 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 500 Kč)
Česká pošta - Balíkovna 79 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč)
Zásilkovna - výdejní místo 99 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč)
PPL - doručení na adresu 99 Kč (Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč)
SLOVENSKO - doprava:
Zásilkovna - výdejní místo do 5€
Zásilkovna - doručení na adresu do 7€
ZEMĚ EU - doprava:
Zásilkovna do zemí EU - doručení na adresu - do 400 Kč (25€)
EURA A CIZÍ JAZYK
Pro Slovensko a země EU si web prosím přepněte na Eura a platbu provádějte v Eurech na Eurový účet.
Pro stránku v německém jazyce si web můžete přepnout v horní liště na pc, nebo v menu na mobilu.
Na Eura si web můžete přepnout v horní liště - pc, nebo v menu - mobil.
DODACÍ LHŮTA NA ZBOŽÍ Z PŘEDPRODEJE.
Toto zboží je označeno v názvu "EXPEDICE OD... a očekávaný termín naskladnění. Pod od cenou je text: "čekáme na doručení", nebo "objednáno".
Ty to nové vzory nabízíme v rámci PŘEDPRODEJE za sníženou cenu, a je zvýšené riziko že dojde ke zpoždění o 1 až 4 týdny oproti PŘEDPOKLÁDANÉMU termínu expedice, který uvádíme v názvu produktu. Důvodů proč se role opozdí je několik, zde vám uvádíme ty nejčastější:
- Tiskárna námi objednaný vzor zapomene dát do tisku úplně a do tisku jde teprve po naší urgenci.
- V tiskárně mají problém (technický, lidský, přepravní) pro který dojde ke zpoždění.
- Role dostaneme včas, ale zjistíme že je na roli vada tisku, nebo vada materiálu, a pak máme skladem místo např 40 metrů, jen 15 metrů.
- Naše role skončí u jiného zákazníka, takže fyzicky role dostaneme, ale teprve po vybalení zjistíme, že vzor není náš. Pak záleží jak rychle se dohledá u koho naše role skončily a jak rychle je onen zákazník pošle zpět.
* Na zpoždění nijak neupozorňujeme, protože sami nevíme, kdy zboží dorazí. Můžeme to jen odhadnout z odpovědi od dodavatele. Ale jak v Turecku, tak v Polsku se moc s termíny netrápí a když se na doručené dotazujeme, většinou nám odpoví: každým dnem budeme odesílat, nebo: je na cestě (klidně nám to řeknou i když už cestuje 14 dní). Můžete se případně dotázat na email a my vám sdělíme náš nejlepší odhad.
* Objednávka je odeslaná vždy AŽ PO NASKLADNĚNÍ VŠECH POLOŽEK V OBJEDNÁVCE. Proto vřele doporučujeme nedávat do jedné objednávky zboží z předprodeje a zboží skladem, aby se vám případně neprodlužoval zbytečně i termín u zboží které máme skladem.
* Za tyto případné komplikace se omlouváme, ale jsou to situace, které nemáme možnost nijak ovlivnit, nebo eliminovat, aby se nestávaly.
NÁKUPEM ZBOŽÍ Z PŘEDPRODEJE NA SEBE BERETE TOTO RIZIKO ZPOŽDĚNÍ, PŘÍPADNĚ, ŽE ZBOŽÍ NAKONEC NEDOSTANETE VŮBEC A VRÁTÍME VÁM PENÍZE.
Pokud s tímto rizikem nesouhlasíte, nakupujte pouze zboží které již máme fyzicky skladem a je označeno pod cenou zeleným slovem "SKLADEM"
Pokud vás zboží zaujalo, ale chcete počkat až na naskladnění, můžete si zapnout "hlídacího psa" - kliknete na symbol megafonu nad slovem "hlídat", vyplníte svůj email, a po naskladnění vám systém eshopu automaticky odešle upozornění že zboží je již skladem. Megafon najdete v detailu produktu.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Zboží u nás zakoupené máte právo vrátit do 14 dnů od doručení zboží bez udání důvodu. Nelze vracet metráž kratší než 1 metr.
Nelze vracet zboží zakoupené na IČO.
Pro reklamace je stejný postup. Zboží nám prosím zašlete na níže uvedenou adresu. Po jeho přijetí vám bude neprodleně informovat o způsobu řešení reklamace.
Platbu vždy vracíme na účet, ze kterého byla platba provedena.
V případě že nejste spokojení s našimi službami, nebo chcete zboží reklamovat, kontaktujte nás na výše uvedeném emailu. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky.
Případné spory lze také řešit mimosoudní cestou. V takovém případě můžete kontaktovat Českou obchodní inspekci či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy.
Vracení zboží je nutné oznámit na email:
latkyodjanecku@gmail.com
Látky od Janečků
Jamnická 16
Frýdek Místek
73801
Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267